Hidup ni macam2 kan….

7 Sep

Hidup ni macam2 dugaan..kadang2 aku raser penat sangat nak pikir something yang bukan2 tu…

tapi aku redha, mungkin ader hikmah.Aku tak pernah salahkan takdir atas semua ini. Tapi aku terima kasih sangat padaMu Ya Allah……RahmatMu terlalu banyak untuk ku…rezeki yang Kau kurniakan. Allah tidak akan beri kita kesusahan jika kita tak dapat mengatasinya..

terima kasih abang…kerana selalu dengar citer mama, kisah mama…abang & danial penguat semangat mama….mama bahagia……Percayalah mama tak pernah menyesal bercinta dan berkahwin dengan abang….(abang selalau tanya soalan tu)…selama ni pun macam2 kita hadapi bersama, mama tahu abang sayang mama…

Advertisements

One Response to “Hidup ni macam2 kan….”

  1. ulan September 15, 2008 at 1.35 #

    ada apa mbak??

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: