sunyi….

7 Sep

Suker sangat ari ni……tengahari tadi aku balik masak sup daging, goreng ikan kerisi masin(aku buat sendiri) dan sambal belacan….hubby aku keje malam..so nak kener masak ah.balik nanti tak sempat sebab nak main2 ngan danial…

Pastu aku terlintas nak tanyer laki ku…..

mama: sayang, ma nak tanyer sikit ni…

Papa: Tanyer ah …

Mama: Papa suker t ak balik rumah kita ni, maksud mama raser seronok tak maser nak balik rumah  lepas keje??

Papa: Papa suker tapi tak suker kalau balik rumah time mama keje..sunyi

Mama:..sukernyer……maknernya hubby aku sunyi kalau aku tak der….heeee

Thank sayang….payah gak nak dengar laki aku ni luahkan raser..tapi sesekali dier luahkan raser, aku hepy giler…

Baru ku tahu dier sayang aku…dan suker dengar aku berceloteh.Pasni boleh ah aku celoteh lagii…aku tak boleh berenti bercakap..tido jer senyap…iyer kot..

sebenarnya aku pun macam tu..kalau dier gi kerja malam atau kerja waktu ari minggu…bosan…tambahan plak kalau danial tido..lonely sesangat…maknernyer hidup kita ni perlukan teman…

Papa…mama sayang sangat2 kat papa…:)

Advertisements

One Response to “sunyi….”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Anonymous - December 13, 2007

    Google

    Google is the best search engine Google

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: