geram…..perempuan yang klolot

10 Sep

Geramnyer aku ari ni..baik ah komputer aku ni rosak teruk…geram melayan satu perempuan ni..kalut, kolot dan ntah aper2 lagi….kalau org tengah bercakap ader jer dier nak mencelah kat tengah2, makiin meluat aku tengok dier..sikit2 nak bagitahu bos…bagitahu ah..tak takut punnn..yang penting aku tahu aku buat kerja…..dier pun kelam kabut..kerja tonggang langganggg..wekkk…wekkkk

2 Responses to “geram…..perempuan yang klolot”

  1. azfaliza September 12, 2007 at 1.35 #

    oit..apa marah2 ni? hehehe takpe..marah jer… 😀

  2. raziqdanial September 14, 2007 at 1.35 #

    mau aku tak marah..susah kalau kerja ngan org tak kawin ni..nak kontrol kiter jer…sumbat air tu..heeeee….

Leave a Reply

