Selamat berpuasa…

13 Sep

Hari ni dah masuk bulan ramadhan…Selamat berpuasa sayang, daddy & Mummy…..

Dah 2 tahun aku menyambut puasa dengan suamiku…syukur.Panjangkanlah usia kami dan anak2 kami untuk kami terus melalui bulan yang mulia ini…Berkatilah kehidupan kami sekeluarga, panjangkanlah jodoh pertemuan kami….Sesungguhnya aku bahagia…Ya Allah berikanlah kebahagiaan ini selamanya pada kami sekeluarga..

Papa…mama tak minta yang terlalu lebih dari papa, cuma mama nak papa sayang mama dan anak2 kita selamanya……

Ari ni papa dah cakap menu nak berbuka kan…Sambal Udang Petai, goreng ikan dan kerabu perut…..

Bestkan…tapi mama rungsing, Udang tu beli sikit, papa plak kerja malam, jadi mesti papa nak bawak bekal untuk bersahur….udang tu macam tak cukup jer…uwarghhhhh…sedih hhhhh….

mama nak kena gi pasar ker beli udang…..tensen pun ader ni…..

bukan tensen sebab abang….tapi duk pikir..susahnyer nak gi pasar…

Tapi demi papa..mama sanggup buat….sebab mama sayang papa..

Esok tak per sebab papa tak kerja so..mama dah janji nak buat siakap stimmm…

Advertisements

2 Responses to “Selamat berpuasa…”

  1. azfaliza September 13, 2007 at 1.35 #

    rajinnya ko masak..kalo la aku macam tu, konpem hasben aku boleh jadi bulat..hihihihi 😉

  2. raziqdanial September 14, 2007 at 1.35 #

    hee..bukan rajin..tapi aku minat sanagt masak2 ni.Tambahan plak hasben aku jenis yang tak beraper makan kat luar. Kalau aku beli pun buat membazir,nanti dier tak makan…hee…Ko pun rajin gakk…..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: