Siap dah…………

13 Sep

Alhamdulilah..suker sanagt2 sebab aku dah dapat siapakn kerja2 aku yang menimbun tu.Lega sangat2,tenang sangat hati aku.Kerna kerja2 ni ah aku balik lambat..tapi bukan selalu.Kesian kat danialku…aku akan balik lambat time hasben aku tak kerja jer…boleh dier ambik dan main2 ngan danial.

Tapi biler aku balik jer..danial terus hulur tangan nak main ngan aku…..mase tu..memang satu aper pun tak boleh buat….jap..jap dengor jer suara dier..ama..maaa…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: