Jangan jem lagi….

14 Sep

Ya Allah! bantulah aku, lancarkanlah lalu lintas pada hari ini agar aku dapat balik cepat kerumah…

Semoga dimakbulkan…Kelmarin kau balik tepat2 kul 5 tapi aku sampai kat rumah kul 5.45, macam duk kat KL plak. Orang yang duk kat Seremban pun sampai kul 5.30…..apa ..raaaaa.Balik plak kelam kabut aku masak..tung..tang kat dapur, sib baik hasben ku ader, boleh dier tolong melayan si kecik ku.

Tengahari ni aku balik perap ikan, dengan ayam pastu potong kangkung…senang balik petang aku boleh cepat masak.boleh rehat…Ari ni plak ader latihan koir (3-5 ptg) kul beraper ah habis….tak per ah ..penat sikit jer, yang penting hasben ku makan ngan lahapnyer….heee…heee

Semalam aku makan tak bertambah pun..mungkin sebab penat kot,hasben ku makan sampai 2x tambah.Hilang penat aku.

Hari ni menu dah tertulis…siakap stim, kangkung goreng belacan, ayam goreng berempah..settle….

Sepanjang minggu ni dah memang ader menu…hari ahad plak hasben ku nak makan nasi kerabu…nyumm…nyummmm

p/s: kalau papa kacau mama lagi maser mama masak..mama kensel nak buat nasi kerabu…tau..tauuu…

Advertisements

One Response to “Jangan jem lagi….”

  1. oflionandbear September 14, 2007 at 1.35 #

    hello..i’m newbie here. just randomly bloghop.
    err..salaam perkenalan. hehe..

    and selamat berpuasa!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: