ENT

28 Sep

Telingaku ada fungus lagi.Aku dah buat earplug tapi sampai sekarang tak siap2 lagi..sekarang ni aku gatal sangat2 telinga ni.Geram aku ngan hospital putrajaya ni, aku nak drg buat surat ke hospital serdang, senang sikit tak ah aku tunggu lamer nak checkup. Tapi tak buat gak….telinga aku tak boleh kener air, kalau masuk air dalam telinga tu jadik ah fungus tu..gatalnyerr.nak garu tak boleh so sepanjang bulan pose ni aku tekan2 jer ah telinga aku ni…semalam aku korek gak telinga ni, pastu aku nampak darah kat cottonbud..teling aku dah luka.

Aku harap tak ah teruk sangat macam dulu…dulu teruk sebab aku jadik pekak kejap….gegendanng telinga ku dah koyak…sakitnyer Allah ajer yang tahu….tobat aku tak nak lagi sakit telinga. Aku pun dah serik nak korek telinga danial,kalau baby kener sakit telinga kesiannyer…aku pun tak boleh tahan.Nauzubillah..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: