Dapat pergi ke tidak ni….

4 Oct

Ari ni aku dapat berita, AIPA yang akan diadakan di KB berlangsung selama 5 hari. Husbandku dah macam tak nak gi sebab lama sangat, dier nak simpan cuti untuk Raya Haji. Habis tu macamana ek??kalau aku  tak gi pun tak per ker??tapi aku terlalu banyak excuse, dulu tak per ah aku mengandung. takkan tahun ni nak tarik diri lagi…tolonggg….

kalau husbandku tak gi macamana anakku tu..saper nak jaga?..

Ya Allah berikanlah hambamu ini petunjuk untuk aku selesaikan masalah ku ini…Al Fatah..Al fatah….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: