Tak balik raya…

8 Oct

Alhamdulilah….tahun ni Insya Allah kali kedua aku samabut raya dengan suamiku…aku hepi sangat sebab ini kali pertama aku sambut raya sebagai ibu.Walaupun aku tak balik kg untuk beraya, tapi aku gembira sebab suami dan anakku ada bersama denganku. Berkali-kali husbenku tanya nak balik kg tak?jawapanku still ‘tidak’..aku tak nak balik kg…aku nak bersama dengan suamiku..tak sampai hati aku nak tinggalkan dier sesorang.Aku sedap2 makan ketupat, lemang..tapi suamiku??Tak sampai hati aku….

Papa..jangan risau, mama tak kisah pun…kan mama dah biasa macam ni..masa mula2 kawin pun mama sesorang gak beraya, papa kerja gak. Tahun ni mama ada geng…danial kan boleh teman mama..Kan mama dan janji nak masakkan nasi himpit, soto, mee kari untuk papa…MAMA TAK KISAH PUN….mama hepi….trust me my dear!!! muahhhh…heeee

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: