teringat..

16 Oct

gemukknyerr

aku sajer jer nak testing letak gambar kat wordpress ni..selama ni semua tak jadik gamba yang aku letak..so aku tertengok gamba aku maser ngandung…aku try ah letak gambo ni…mintak2 ah jadik….fuhhhhh

4 Responses to “teringat..”

  1. sabrinadnan October 18, 2007 at 1.35 #

    ha, dpt pun letak gambar, selamat hari raya yanti…amacam bos yanti tu…ok ker? so aipa pegi jugak ker yanti?

  2. raziqdanial October 22, 2007 at 1.35 #

    bos macam tu ah..on off perangai dier.AIPA muler2 nak gi..pastu husben yanti tak dapat ambik cuti lamer2..so kanselkan saat2 akhir..Selamat Hari Raya Sab….

  3. Aleeya October 22, 2007 at 1.35 #

    testinggggg bukak blogspot la tie..hehe

  4. raziqdanial October 22, 2007 at 1.35 #

    pc yanti ni selalu bengong…nak kener tak der org kt opis baru ok…tunggu raya thn depan ahhh…heee

Leave a Reply

