Archive | November, 2007

Terima kasih abang..

5 Nov

Minggu lepas adalah hari yang paling gembira untuk aku…suamiku telah menunaikan hasratku..

1. Aku dah dapat sofa baru ganti sofa lama

2.aku dapat kabinet dapur yang kedua

3. aku dapat katil untuk bilik tetamu.

4. aku dapat astro

5. aku dapat peti ais 2 pintu baru (peti ais lama aku jualkan)

seronok sangat….selama ini aku cakap2 jer…aku cuma anak tukarkan sofa lama aku…tak sangka plak suamiku nak belikan. Mula2 nak beli kan hp tapi bagi aku hp tu tak ader guna.Setakat boleh bercakap, lagipun aku dah ader hp.baik belikan barang2 rumah sekurang2nya aku dapat macam2…heee.Terima kasih bebanyak abang…..