Terima kasih abang..

5 Nov

Minggu lepas adalah hari yang paling gembira untuk aku…suamiku telah menunaikan hasratku..

1. Aku dah dapat sofa baru ganti sofa lama

2.aku dapat kabinet dapur yang kedua

3. aku dapat katil untuk bilik tetamu.

4. aku dapat astro

5. aku dapat peti ais 2 pintu baru (peti ais lama aku jualkan)

seronok sangat….selama ini aku cakap2 jer…aku cuma anak tukarkan sofa lama aku…tak sangka plak suamiku nak belikan. Mula2 nak beli kan hp tapi bagi aku hp tu tak ader guna.Setakat boleh bercakap, lagipun aku dah ader hp.baik belikan barang2 rumah sekurang2nya aku dapat macam2…heee.Terima kasih bebanyak abang…..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: