Kisah danialku sayang..

11 Dec

Semalam masa aku ambik danial,kak misah ader bagitahu yg muka anak aku luka sebab kena kuku..aku blur kejap..kuku danial tak pernah panjang…tapi aku diam jer..

TApi bila aku balik kat rumah, hasben aku jerit…

H: mama, naper muka anak ni?

A: kena kuku..

H: kena kuku..tak logik langsung…

A: aku pun pelik..terus gi tgk muka anak aku..astafirullah al azim..muka anak aku luka, bawah kelopak mata dier berdarah dan atas kening dier luka calar..

Aku terus call kak misah…

jawapan dier: mungkin danial kena kuku atau mainan..

Aku raser tak logik, tolong cakap kalau anak aku tu jatuh..aku pun tak ah hangin macam ni…

Kenapa buat anak aku macam tu…kesian kat dier…

\Ya Allah..lindungilah anak ku…sedih sangat aku semalam…

Danial….jaga diri baik2 sayang..mama dan papa gi kerja, mama dan papa cari duit untuk danial. Danial jangan nakal2 yer sayang…..

Advertisements

One Response to “Kisah danialku sayang..”

  1. sumijelly December 24, 2008 at 1.35 #

    hantar anak kat Taska ker??
    mcm anak saya Danial gak (nama anak awak sama ngan saya)
    mesti ada calar balar kalu balik dr TASKA….
    hehehe……

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: