dapat hadiah…

15 Jan

nak kater suka, suka gak..tapi kadang2 rasa membazir plak.Petang ni papa ajak kuar nak celebrate besday aku…semalam tak boleh sebab papa kener kejer.Papa janji nak beli aper yang aku nak tu, aku suker gak..tapi aku rasa sayang duit plak.Aku dah cakap tak nak, kalau papa ajak makan pun tak per..tapi papa kater memang dah niat nak bagi kat mama…

p/s: papa, mama tak kisah pun. Jimat ah duit tu, kita dah janji nak simpan duit pastu nak buat rumahkan?Kita bukan orang kaya papa, mama tahu itu duit papa tapi terasa ralat plak.Walaupun papa cakap setahun sekali…Mama rasa semua dah ada tapi rumah jer kita tak der lagi…itu yang mama nak berjimat sangat tu…walaupun sikit2 janji itu harta kita…..

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: