Perlancaran lagu korporat MAMPU

15 Jan

Ari ni ader raptai untuk perhimpunan MAMPU dan perlancaran lagu korporat MAMPU.Tensen gila aku ngan satu bahagian kat opis aku ni.Kalau nak raptai pun bagi ah ahli koir nyanyi dulu..ni bagi kitaorang melanguk…..samapi kul 1 tak makan dan tak rehearsel2 pun…..

Last2 aku kuar jer dari auditorium tu dan gi beli maknan…balik jer rumah, aku makan sampai tak tertelan nasi..laki aku tengok jer…jangan nak tengok yer..mama lapar tahap gaban ni…

aku kener ah balik rumah hantar lauk kat hasben aku sebab pagi tadi aku tak masak…sebab danial buat perangai and hasbenku plak keje..esok ah pepagi mama masak ye..kita bawak bekal…

Leave a Reply

