Perlancaran lagu korporat MAMPU

15 Jan

Ari ni ader raptai untuk perhimpunan MAMPU dan perlancaran lagu korporat MAMPU.Tensen gila aku ngan satu bahagian kat opis aku ni.Kalau nak raptai pun bagi ah ahli koir nyanyi dulu..ni bagi kitaorang melanguk…..samapi kul 1 tak makan dan tak rehearsel2 pun…..

Last2 aku kuar jer dari auditorium tu dan gi beli maknan…balik jer rumah, aku makan sampai tak tertelan nasi..laki aku tengok jer…jangan nak tengok yer..mama lapar tahap gaban ni…

aku kener ah balik rumah hantar lauk kat hasben aku sebab pagi tadi aku tak masak…sebab danial buat perangai and hasbenku plak keje..esok ah pepagi mama masak ye..kita bawak bekal…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: