Thank papa..

16 Jan

Thank papa,

Aku dah dapat hadiah besday yang aku nak tu..taraaaaaaaa…Jam tangan( Setelah di paksa oleh hasbenku)..Setelah puas aku survey kedai2, akhirnya aku dah dapat. Semalam kalau aku tak berkenan gak jam2 kat situ, aku akan ajak hasbenku ker JJ Sri Kembangan. Sebab ader gak jam yang aku berkenan kat JJ. Tapi rasa gak ralatnya sebab tak der sale. So tak der ah diskaun..melayang gak duit hasbenku. Tapi ibarat kater papa….setahun sekali…tapi aku rasa silap aper yang hasbenku cakap tu…anniversary nak adiah gak…

Tapi yang bestnya hasbenku suruh pilih lagi barang yang aku nak,,,.Jadik aku pun ambik ah kasut 2 pasang. Dan seperti biaser danial pun dapat gak…belated besday yer sayang….

Terima kasih bebanyak papa..tapi macam biaser ah..aku tengah pikir aper plak nak bagi kat hasbenku ni…ting tonggg…..

fenin..fenin nak pikir ni..

Advertisements

4 Responses to “Thank papa..”

  1. Yaya January 16, 2008 at 1.35 #

    Yanti….

    Selamat Hari Lahir Yanti, semoga panjang umo, rezeki murah, bahagia bersama hasben n pasni dpt baby girl lak hehehe

  2. raziqdanial January 16, 2008 at 1.35 #

    terima kasih kaka yaya…
    nak kener tengok damia selalau ni, nanati dapat ah anak perempuan.nanti nak join kak yaya shopping baju beby girll……

  3. freshlemon January 16, 2008 at 1.35 #

    bile besdaynye nie?ape pun happy besday kak yanti.moga murah rezeki n pjg umo.jd mama yg terbest buat hero kak yanti tu…

  4. raziqdanial January 16, 2008 at 1.35 #

    besdaynyer 14 Jan…terima kasih haja.
    eiskk…hero tu makin nakal..ader jer perangai dier yang buat kak yanti tergelak sesorang…..
    Salam cium untuk dihah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: