Setelah lama menyepikan diri….

20 Feb

Salam utk semua..

Setelah lama aku menyepikan diri dari blog ni, bukan tak der cite tapi citer2 semua aku tak hilang sebab aku ader besfren tuk ngadu.So citer2 dah jadik basikan…

Sekarang aku dah pindah tempat, masih bahagian yang sama tapi kedudukan jer yang berubah. Tempat yangbaru ni ok, best sebab aku ader privacy aku sendiri, tak terdedah sangat. Biar ah aper orang nak kata yang penting aku selesa.

Tapi keselesaan aku sedikit tergugat dengan sikap dan anggapan orang, tapi tak per ah. aku ni junior tak boleh nak kater aper kat senior..Senior lebih tahu hal kat opis aku ni, dah berabad duk kat sini…..(really). Saat ni ah aku terpikir, Ya Allah tunaikanlah impian ku yang satu tu.Tapi hanya Allah  Yang Maha Mengetahui..Setiap kali kita berserah pada Allah, kita makin redha terima segala suratan utk kita kan????Kadang2 aku selalau pikir, sesetengah orang kalau ditimpa musibah atau di sakiti oleh orang lain. Mesti mengharapkan balasan pada orang yang menyakitinya…tapi pernah tak kita ni terpikir mungkin itu balasan dari dosa kita…..Kita kerek ngan orang..tak mustahil satu masa nanti ader orang lain yang kerek gak ngan kita…

Itulah yang selalu aku pegang…dulu aku selalu marah2 bila ader org sakitkan hati aku..tapi sekarang dah kurang sikit..tapi bukan tak der..heeee

Dah ah..malas nak citer lagi….buat serabut jerr

2 Responses to “Setelah lama menyepikan diri….”

  1. aimputra February 20, 2008 at 1.35 #

    ko junior? wakakka bukan ko dah lama kat situ ke? wakaka lagi senior dari aku lagik… bersabar lah yer.. btw nice blog la… rindu pulak nak borak ngan ko.. wakakka

  2. raziqdanial February 22, 2008 at 1.35 #

    azral: ko jangan nak sedapkan hati aku, nice ker hapa blog aku ni..tak der gambo pun….
    Aku pun rindu nak nyakat ko…kah..kahhh
    Goli plak….

Leave a Reply

