Kisah Giant Mines

3 Mar

Semalam aku gi Giant sbb nk shoping barang dapur. lepas dah ambik semua barang2 dapur yang tersenarai..kami pun nak bayar. Sebab lepas tu nak ke alamanda plak. Semasa nak menunggu giliran untuk bayar..telah berlaku satu kejadian antara R & D…(off record). Sedih sangat aku, balik rumah aku tak berenggang ngan D…menitik airmata aku bila kenangkan kejadian tu…sampai aku tak boleh tido walaupun R dah minta maaf ngan aku.Walaupun tak disengajakan oleh R tapi aku ni sensitif gila….kalo bab anak2 ni aku cepat tersentuh…tengok anak2ku dalam astro pun aku nangis…

p/s: Papa..mama sayang anak kita, jangan disebabkan kelalaian kita…kita yang akan menyesal….

        hu…hu…tak mau ingat lagik….game over.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: