Citer hari Rabu

21 Mar

Ni aku nak story mory sikit…

Petang tu mase aku nak balik keje, aku minta hasbenku ambil anak kat rumah pengasuh. Sebab aku nak gi main netball, ari tu aku ader game ngan KASTAM. Tetapi sebab masih awal so aku balik ah rumah dulu..nak tium danial dan papa dulu..ahaksssss. Aku balik papa tak der, gi ambik danial. Dalam 5min aku menunggu papa balik dan tunjukkan aku muka danial yg bengkak pipi, bengkak bawak hidung dan mulut pecah dan bibir yang bengkak (bibir dah macam nabil jer). Tergamam aku, aku dah sebak. Hasbenku cakap Danial jatuh dari sofa, maser tu pengasuh tu  tgh masak kat dapur.

Aku diam dan tk jawab apa2…..kalo korang aper korang nak kater…aku nangis jer…..dan aku tak sebut aper2 pun bila hasbenku cakap pasal hal tu….

Danial…..maafkan mama.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: