Kejadian di pagi Jumaat

21 Mar

Ari ni aku cuak gila sangat….citernya gini..

Hari ni hasbenku gi standby kat Sepang, kul 5.30pg dier dah gi. Selepas salam dan muah.muahh, aku pun sambung tido. Aku dah set jam nak bangun kul 6.30pg untuk ke opis. dipendekkan citer…aku mandi, bersiap tong tang…itu ini dan salin pampers Danial dan nak bukak pintu …taraaaaaaaaa..kunci ku hilang.

Puas ku cari kunci rumah aku, last2 baru aku teringat yang semalam maser kitaorg gi masjid, hasbenku bawak kunci aku. Dan apalagi, aku pun tel ah dier, tapi tel ditutp…cuak gila aku dah macam2 aku pikir. dengan grill terkunci & termangga, mau tak cuak.aku call kawan hasbenku (minta no.tel kat opis dier), tunggu punya tunggu laki ku balik hantar kunci kul 8.45pg. Lega hatiku…

Riso aku bila pikir2 semula, kalo jadik apa2..nauzubillahhh…

Tapi maser dalam kejadian tu, boleh pengasauh anak ku bagi ide…’yanti hulur danial kut tingkap bilik, akak sambut’…

Tak logik di akal langsung, rumah aku tingkat 10, beranda dengan tingkap tu aku nak langkah dengan kaki pun tak sampai tau…Aku tak tahu macamana dier bleh pikir cam tu…………………..

Advertisements

2 Responses to “Kejadian di pagi Jumaat”

  1. azfaliza March 21, 2008 at 1.35 #

    erkk…dia ingat danial bleh terobang kot…huhu

  2. raziqdanial March 24, 2008 at 1.35 #

    itu ah….
    tak logikkannnnnnnnnn….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: