Kisah adikku…

27 Mar

‘Kak…adiik nak datang rumah kak..lamer tak makan lauk kak masak…’pastu adik nak tgk danial gak…rindu kat ucuk masam tu.

Itulah antara kata2 adik ku semasa call aku tadi..Walaupun aku selalu marah2 dia, tapi aku gak tmpat dier ngadu dan tmpt dier nk makan banyak….Semakin lama semakin kurus aku tgk adik aku ni,,,,sekeping jer. Tapi aku harap lepas dier dah jadik doctor ni, aku nak tgk dier gemuk ah..sihat sokmo.Pejam celik dah nak keje adik aku ni, setelah berhempas pulas belajar. Sekarang ni dier praktikal kat Hospital Batu Pahat…Bulan 8 ni Insya Allah tamatlah kemelut dier..

Dilla…..doa kakak sentiasa untuk adik2 kakak..kakak sayang adik2 akak…rindu kat Dilla, Diana,Ashraf, Lin, Afiq dan Alif…Dah lama kita tak bergurau sama2kan?…Walaupun kak tahu kakak garang tapi kakak sayang adik2 kakak, cuma kakak nak tgk adik2 kakak berjaya jangan jadi macam kakak

Tapi kakak tak nyesal..biarlah kisah tu berlalu macam tu jer..kakak tak nak ungkit kisah lama. Nanti makin bernanah luka ni dik…..Sekurang-kurangnya Allah Maha Mengetahui.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: