Luahan hatiku..

27 Mar

Kawan,

Sejak dari dulu lagi aku tak percaya istilah kawan baik, sebab aku rasa tiada yg terbaik. Setakat teman suka boleh ah. Tetiba start aku kerja, aku ade ah kawan yg boleh dikatakan baik. Aku selalu citer semuanya pada dia. Dia mendengar dgn penuh ikhlas dan selalu memberi perhatian setiap cerita ceriti aku. Sedih ker gembira ker..semua aku citer …masa tu ah aku mula percaya kat dia.

Mungkin jua Allah nak memberitahu aku cerita yg sebenar….satu masa ada hamba Allah menanyakan aku satu perkara..dan aku terkejut sbb perkara itu hanya dia yg tahu. masa tu aku dah sedikit hilang keyakinan pada dia…sejak dari hari itu..aku dengar banyak citer2 aku yg org tahu…padahal kalau yg peribadi tu..hanya dia.

Sedih, pilu, geram dan semua perasaan yg tk baik ah wujud dlm diri aku…Setelah aku pikir panjang…kesimpulan yg aku buat…..AKU DIAMKAN DIRI DARI DIA……..Walaupun mgkn itu bukan kesudahan, tapi aku tk nak aku makin terasa hati. Biarkan semua tu berlalu jer…

Dan kembali kepada asal…aku tk caya lagik….hu..huuuu.

Leave a Reply

