Citer pagi Jumaat….

28 Mar

Pagi ni aku bangun kul 530pg, sbb nak buat sarapn tuk R ku…Ku buat bihun. Aku tak bawak bekal ari ni sbb ader org belanja makan pagi ni kat opis. Tapi aku makan gak ah bihun skit kt rumah sb alas perut. Tak nk ah aku kebulur nanti tunggu nak mkn yg org belanja. Itu memang style aku, wpun nk gi kenduri ker, aku mesti bagi hasbenku dan heroku itu mkn sbg alas perut dl..tk der ah kebulur sgt…heee…

Pastu aku ingat nak balik tengahri ni nak masak untuk makan tngahari, sb hari ni adik aku nak datang. Kalau aku masak petang penat ah sikit, sb hasbenku nak gi keje plak..kelam kabut jer…tapi ayat best dari hasbenku…‘mama tk pyh masak ah tgahari, papa gi ambik mama kt opis pastu kita gi ambik baju mama kat Kajang tu’..Horeyyy…suker.. bukan malas tapi ader gak satu2 masa tu aku rasa penat sgt…Tapi petang aku kena masak ah….

Aku ni kekadang sms hasbenku cakap tak nak masak, makan aper yg ader ah…tapi ayat aku tu maser kt opis ah..tapi bila balik rumah kemain lagik. Contohnya masa hari Isnin hari tu, aku cakap kat hasbenku tak nak masak, sb penat. Tapi bila nak balik rumah, aku singgah pasar beli ikan siakap ngan kangkung..Sampai jer rumah..aku sembahyang asar dan terus bersilat kat dapur ngan ikan, ngan kangkung dan dengan heroku itu. Setelah puas bersilat maka siaplah siakap stim dan kangkung goreng belacan…..bila hasbenku balik…tarrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaa…surprise. suker ah dier……maner tak chubbynya..ahakssssssss.

Bila dah licin di kerjakan oleh hasbenku lauk pauk tu….Mama, sib baik papa cepat pinang mama, kalo tak tentu org lain yg dapat makan sedap2 kan…bangga tauu..ayat tu memang selalu dah…

Advertisements

2 Responses to “Citer pagi Jumaat….”

  1. dilaisma May 21, 2009 at 1.35 #

    hehe…
    seyes comeyl! =)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: