Fikiran……..

2 Apr

Ntah mengapa dalam seminggu dua minggu ni, banyak benar perkara yg bersarang di fikiran ku ini. Terasa berat benar kepala ku ini memikirkan semuanya. Kekadang aku buat  tak tahu jer..tapi kekadang datang gak..Apa yg perlu aku buat yer..Kalau nak bersuara mesti tak ader jalan penyudahnya..berbincangan tak pernah selesai…Apa yg perlu aku buat???Jiwaku kaco…..mungkin gak sbb tu aku jadik malas nak buat kerja, malas nak bercakap. Tadi pun maser otw nak dtg opis, fikiran aku tah kemana-mana..sedar2 aku dah sampai kat simpang nak masuk opis…bahaya tull….sampai sekarang pun aku masih lagik memikirkan hal2 itu….

Menci..menci…tak sukaaaaaaa…tak gemar ngan perasaan macam ni. semalam pun aku tak banyak cakap, sudah mandi terus tido kat ruang tamu..sedar2 hasbenku dah kejutkan suruh masuk bilik. semalam hasbenku yg sibuk menjaga danial…sian dier.dah ah dier sakit kaki…

Maafkan mama yer papa..mama penat sangat semalam. thank a lot my hubby…muahhhhhhhhhh

2 Responses to “Fikiran……..”

  1. Yaya April 3, 2008 at 1.35 #

    ty..wat happenggggg???mesti sbb letih keje kan…rest rest or amik cuti….:))

  2. raziqdanial April 4, 2008 at 1.35 #

    ala kak…letih ngan perasaan sendiri. nak cuti ah kak….tapi tk th nk gi mn..laki ku kena keje…uwaaaaaaaaa

Leave a Reply

