Alhamdullilah…

26 May

Aku bersyukur di atas rahmat Mu Ya Allah kerana Kau permudahkan segala urusan ku.

Hari ini Danial start duk kat nursery, aku risau gak takut nangis. Tapi semua anggapan ku silap. Hero mama ni bagus. Maser aku hantar dier berjalan keliling nursery tu, tgk kawan2 dier.pastu gi tgk tv. sambil makan biskut dier duk jer tgk tv tu…aku gi kerja ah. Aku call budak kat nursery tanya Danial nangis tak. tapi jawapannya mestilah ‘tak nangis ah kak, dier duk tgk tv’. Fuhhh..lega sangat.

Tengahari ni aku rasa macam nak gi tgk Danial….ape lah agaknya anak mama buat yer??

Kat pengasuh tu aku dah bagitahu maser hari Jumaat lagi. Kesian gak tgk muka die. Tapi tak per ah, Danial dah besar. aku nak dier belajar dan pandai bergaul sikit….(logik tak jawapan ni…ahakkkkkkk..)

Aku tetap nekad nak hantar danial kat nursery tapi laki ku…bese ah…lembut hati sokmo. Aku tak kira gak…demi anak kuu….

 

3 Responses to “Alhamdullilah…”

  1. adik May 26, 2008 at 1.35 #

    danial aunty bijak sgt…mesti seronok tgk dia yg nakal2 comey tue..hehehe

  2. raziqdanial May 27, 2008 at 1.35 #

    adik: memang nakal sgt, tapi tadi kesian sb kena inject…bila tgk nurse terus geleng kepala…takut kena cucuk lagi..heeee

  3. Ada Ayrissa June 2, 2008 at 1.35 #

    wah…danial dah beso yer…
    bagus la tuh anto g nursery..
    leh dia berkwn ramai sket…

Leave a Reply

