Hungryyyyyyyyyy

6 Nov

Boleh tak tittle macam ni..

Sms:

Papa: mama, papa balik lewat hari ni sebab kena gi Bukit Jelutong.

Mama: So, tak yah masak ah malam ni yer?

Papa: Yer…..

Mama: Kalo cam tu mama nak gi alamanda ngan Danial ah, nak gi makan kat SR.

Papa: Ok, jaga diri baik2

Aku pun apalagi, dengan penuh bunga2 hati terus rasa lapar…..

tapi……………bila kuar opis tgk langit mendung jer…hilang rasa lapar. Timbul rasa takut plak..takut hujan.kalo hujan macamana aku nak kuar ngan anak..dalam alamanda tu tak per, tapi bila balik. Sampai kat rumah susah plak nak parking kete, nak dukung Danial..eishh…malas ah..hujan kat Putrajaya ni kalo tak ribut ngan kilat tak sah…

Maka batal ah..last2 aku balik masak megi udang…………

dsc00457

layanzzzzzzzzzz

Advertisements

2 Responses to “Hungryyyyyyyyyy”

  1. sumijelly December 24, 2008 at 1.35 #

    betul tu..
    bila ada anak.selalau fikirkan kesihatan dan keselamatan anak dr diri sendiri…..
    huhuhuhu………………
    itu la pengorbanan ibu pada anak….
    gehegeh……….

  2. raziqdanial January 6, 2009 at 1.35 #

    sumijelly: btui tu..hari2 ingat dier jer..senyum sensorang ingat keletah dier..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: