Berita itu…..

3 Feb

N3 aku kali ni kucar kacir sikit…

maner yg terlintas ah…

pagi tadi aku dapat berita dari hasbenku…ermmm…

tak tahu nak kater aper…cuma aku yakin ader hikmah disebalik semua tu….

cuma aku harap.. tak sesusah yg aku pikir…biar ader kesenangan untuk kami…

dari nada suara dier tadi aku tahu dier tak puas hati…tapi biaser ah sebagai isteri aku cool dier semula, walaupun hati aku tak best sebenarnya…(kater nak dapat anugerah isteri mithali)…heee.

Ujian Allah kita tak mendugakan…

Ya Allah permudahkanlah segala perjalanan hidup kami….

Leave a Reply

