citer ari sabtu…

10 Feb

Setelah selesai menyiang ikan dah simpan segala baarang yg dibeli di pasar tadi…so aku pun start ah memasak……..

papa dan Danial terbungkang tido…

lauknya ku masak ni atas permintaan papa………

dsc00622

 

 

 

bagi aku terlalu sedap…korangg???

dsc00623

 

 

 

abaikan inggan yg beraneka tu..hee

Aku masak nasi lemak, kangkung goreng, sambal kicap dan ikan siakap bakar dan ulamnya timun.

Mesti korang nampak suratkhabar dibawah lauk tu kan??aku memang gitu, atas meja makan mesti nak alas ngan paper..senang nak buat segala tulang2 atau aper2 tk payah buang atas alas meja..kotor..kang melekit…

aku ni org kg…cara pun mesti cara kampung…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: