Citer isnin…

10 Feb

Isnin papa keje pagi..so aku pun ape lagii.Bangun kul 5.30 pg buat sarapan untuk papa, aku buat cucur udang jer.

Lepas papa gi keje aku aku start ah kemas rumah, mop, sapu debu, tukar langsir, masak, basuh bilik air, gosok baju untuk seminggu keje.

Sambil buat keje sambil bersilat ngan Danial..sapai gambo pun x sempat snap…

Tapi danial yg sibuk snap gambo…dsc00635

 

 

 

tikar buluh………..

danial oi….biler lah ko buat keje ni..sib baik tak snap gambo mama tengak tertonggek basuh bilik air….

Menu untuk papa balik kerja ialah nasi, sayur air petola, ikan cencaru sumbat…gambar lupa nk snap sb penat dan lapar….pagi ni baru ingat….i’m sorry (i’m sorry versi Amir Raja Lawak)

Advertisements

2 Responses to “Citer isnin…”

  1. azral February 10, 2009 at 1.35 #

    hahaha.. pandainye Danial menggunakan teknologi terkini.. pakar IT kah satu hari nanti.. macam Pakcik Obaa(ma) nye.. hehe

  2. raziqdanial February 11, 2009 at 1.35 #

    azral:bukan pakcik obaa ah..atuk obaa

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: