Archive | March, 2009
30 Mar

dsc00775

 

 

 

ruang rehat…

dsc007761

 

 

 

saat kebulur….

dsc00796

 

 

 

auwww….merahnyerrr

boring sbnarnya..tu yang jadik gini….

ambik semua sudut dalam rumah, tapi tak boleh tayang semua…hee…

go..danial..gooo

30 Mar

Alhamdulilah…semoga danial terus berkeadaan begini…

mama dan papa support danial…

“danial..cita-cita nk jadik apa?”

“dotor (doktor)”

“lagi””

“otomen” sambil pusingkan jari telunjuk..cannot …cannot…otomen..”

hee…lawak..lawakkk (org yg tgk jer akan gelak)

dsc00739

 

 

 

Tulis jer tangan kiri..mewarna ker, buat aper2 tangan kanan..

dsc00740

 

 

 

ambik ko….posisi penat

layanzzzzz

conteng..contenggg

30 Mar

alkisahnya gini ah jadiknya kalo anak dah tahu pegang pensil…cuma nasib baiknya sasaran belum tiba ke dinding lagik…

mama…mama..

pandai danial tulih..

alif..ba..ta…

a..b..ccc

sekali tgk…hambik ko..

dsc00734

 

 

 

uwaaaaaaaaaaa…………….

dsc00735

 

 

 

habis sofa ku..

dsc00688

 

 

 

Inilah orangnya……..pesalah mama

vrooommmmm..pin…pinnn..pon…

30 Mar

layanzz gambo jer ah..n3 dah basi..

dsc00678

 

 

 

jom..mmmm

dsc00677

 

 

 

babai…danial nk gi school…

dsc00682

 

 

 

remp-it…………

dsc00680

 

 

 

otai remp-it……..cover perut tu…heee

lokasi : dihadapan rumah…

upin..ipin..betui..betuiii

30 Mar

skrang dh ader hero ni…tak suker wayang pun layan gak tgk….sibuk sgt nk tgk upin ipin…

layanzzzzz…….

dsc007272

 

 

 

betui..betuiii

dsc007281

 

 

 

peace………eeeeeeee

dsc00722

 

 

 

yey..yeyy.. ooo jerrr mama dan danial ni

dsc007241

 

 

 

malu lak aiii…

tamattttt….

Nasi himpit…

4 Mar

Hari sabtu aku main netball kat Stadium Mini Putrajaya…gambo tak der sbnyer malas…

Hari Ahad. Pagi tu aku buat nasi himpit sahaja sbnyer kami ader plan nak gi……………..next n3 citer..

layanzzzzzdsc00713

 

 

 

Nasinyer….

dsc00714

 

 

 

Kuah kacang plus ayam goreng

dsc00712

 

 

 

taraaaaaaaaaaaaa…………………