Archive | May, 2009

jom tawan..tawan……

19 May

jom tawan..tawan…(jom kawan2) kita belajar menulis bersama danial….1 2 3..goo

DSC00114

1 2 3 …A B C….

DSC00115

bagusss…

DSC00116

ambik koo….selerak rumahh…

DSC00117

semoga berjaya sayang…doa mama sentiasa untuk sayangg…

Advertisements

Hepy besday…

19 May

n3 yang tah aper22..sengal gilerr…

PRISMA telah jemput aku untuk sambut besday kat Balai Bomba Cyberjaya..sambut ramai2…ni maser bulan Januari..masak ah..n3 main sendat jer…layanz gambo jerr..oppsss…aku dijemput bukan sb aku ni datin tapi aku ni isteri bomba..so masuk persatuan ahh..

DSC00144

tua2 pun sambut besday….aku yang ke 29…

DSC00142

control sesorang…tk bleh blahh

byee…

Live in LRT

19 May

Kejadian ni dah lamer..bulan April..hee…

maser ni hari sabtu, cuti maseĀ  hari buruh..aku ke JAKEL untuk beli kain bagi majlis perkahwinan adik ipar aku…muler2 ke GULATIS…tapi mahal sgt..tk mampu akak…pikir punya pikir..alang2 dh kuarkan terjah ah KL.tapi kami naik LRT…first time bawak danial..teruja sgt dier…

DSC00913

budak yang teruja…

DSC00914

papa …plak yang lebih senyum….

DSC00915

best ye danial..

teruja plak aku tgk anak aku ni…asyik ajak balik sb nk naik lrt..

nanti kita naik lagi yer sayang….

Tag dari @z….

12 May

ambik ko….

scan011

Sebelum diijab kabul….

scan012

tak senonoh ….awal2 hasbenku dah nk tido…sabo..saboo

DSC00930

cucuk jerawat….

DSC00934

auww….seksi you..

DSC00938

nampak tak hasbenku yang peningkepala….sempoi kan situasi ni??

DSC00939

tolong potong jer…makan orang lain.

DSC00940

merenung…apa nk jadik malam ni..heheee

DSC00942

maser ni aku dh bernafsu…….wakakakaka

DSC00943

i rela tau…………

1. NYATAKAN 4 SEBAB MENGAPA KORANG SUKA DENGAN GAMBAR DI ATAS.
Gambar2 ni semua hasben aku yang pilih. Aku cuma cakap az nak tgk gambo kawin jer…kire citarasa dier ah..
sb semua gambo ni kenangan kami, 8 tahun bercinta..last dapat gak kawin
– aku nampak comel dimata dier…biler mekap ahh
– aku seksi
– pertama kali ader cameraman ambik gambo aku…

2. BILAKAH TARIKH PERKAHWINAN KORANG DAN DI MANA.
– akad nikah 26 Ogos 2005 (lepas zuhur)
– sanding 26 Ogos 2005 ( Hotel Primula Kuala Terengganu)
3. APAKAH WARNA TEMA MAJLIS PERKAHWINAN KORANG?
– Akad nikah colour cream, sanding warna biru torqouise, majlis hantar menantu warna green apple.
4. KENAPA KORANGMEMILIH DIER SEBAGAI TEMAN HIDUP?
– Sb hati dier terlalu baik
– sb dier setia
-sb dier sabar ngan perangai aku, dan terima aku seadanya
– sb dierlah teman baik, sahabat dan kekasih…(maser tu ahh)
– pendek kata….kalo dah jodohkann…
Aku nak bagi TAG ni untuk ::; Azdalina……… (ko tak leh komen kan..tapi boleh jawab TAG….