Tag dari @z….

12 May

ambik ko….

scan011

Sebelum diijab kabul….

scan012

tak senonoh ….awal2 hasbenku dah nk tido…sabo..saboo

DSC00930

cucuk jerawat….

DSC00934

auww….seksi you..

DSC00938

nampak tak hasbenku yang peningkepala….sempoi kan situasi ni??

DSC00939

tolong potong jer…makan orang lain.

DSC00940

merenung…apa nk jadik malam ni..heheee

DSC00942

maser ni aku dh bernafsu…….wakakakaka

DSC00943

i rela tau…………

1. NYATAKAN 4 SEBAB MENGAPA KORANG SUKA DENGAN GAMBAR DI ATAS.
Gambar2 ni semua hasben aku yang pilih. Aku cuma cakap az nak tgk gambo kawin jer…kire citarasa dier ah..
sb semua gambo ni kenangan kami, 8 tahun bercinta..last dapat gak kawin
– aku nampak comel dimata dier…biler mekap ahh
– aku seksi
– pertama kali ader cameraman ambik gambo aku…

2. BILAKAH TARIKH PERKAHWINAN KORANG DAN DI MANA.
– akad nikah 26 Ogos 2005 (lepas zuhur)
– sanding 26 Ogos 2005 ( Hotel Primula Kuala Terengganu)
3. APAKAH WARNA TEMA MAJLIS PERKAHWINAN KORANG?
– Akad nikah colour cream, sanding warna biru torqouise, majlis hantar menantu warna green apple.
4. KENAPA KORANGMEMILIH DIER SEBAGAI TEMAN HIDUP?
– Sb hati dier terlalu baik
– sb dier setia
-sb dier sabar ngan perangai aku, dan terima aku seadanya
– sb dierlah teman baik, sahabat dan kekasih…(maser tu ahh)
– pendek kata….kalo dah jodohkann…
Aku nak bagi TAG ni untuk ::; Azdalina……… (ko tak leh komen kan..tapi boleh jawab TAG….

Advertisements

2 Responses to “Tag dari @z….”

  1. @z May 12, 2009 at 1.35 #

    woi lucahnya gambar2 ko. sumernya menjurus ke arah katil. gambar last tu rakus bebenor aku tengok ko. ahahaha. kira korang kawin awal setahun la dari kami ek…

  2. raziqdanial May 13, 2009 at 1.35 #

    az: awal setahun..maser pijam cakap tarikh nk kawin tu..aku siap sound..’nak gak bulan 8…’hee…aku bukan setakat rakus..gelojoh pun yer..heee.bab kawin aku teruja..tapi beranak ko lagik laju…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: