Tidak pulang dengan tangan kosong..

16 Jun

Hadiah untuk papa dan danial…padahal kat putrajaya ada tapi nak jugak beli…kalo tak macam tak best sgt…

DSC01056

                                                                                                      taraaaaaaa…………..

DSC01059

pas ni papa plak bersukan…

DSC01058

untuk kesayangan mama..jam ben10 dan cap mickey..

Danial pakai cap ngan jam jer…

Sbnarnya aku beli 2 jam kat danial dan selipar asadi gak…suker sgt dier…niat nak cari jam ben10 tapi maser gi Kuantan Parade tak der, so aku beli ah dulu jam yang ader…tapi tk sangak plak maser gi Berjaya Megamall juper plak jam Ben10 dan cap Mickey..terus sambar tak pikir dah..tapi wajib gak tanya papa dulu…sib baik papa bagi..(tak bagi pun aku beli gak..heee)

p/s: tiada yang indah tgk wajah danial hepi biler ader buah tangan tuk dier…tgk muka papa yang senyum jer dapat baju dan seluar buat aku puas hati…Alhamdulilah..rezekiii.

Advertisements

3 Responses to “Tidak pulang dengan tangan kosong..”

  1. Ada Ayrissa June 17, 2009 at 1.35 #

    HUH, G KTN PARADE DGN MEGAMALL DOP CALLING2 DOH KITERRR..
    SAPALAH KITER ORG NOK INGATTTT KANNN?

  2. raziqdanial June 19, 2009 at 1.35 #

    Adda:nk kn penampor ni..akk tk sempat dik, kan adda dlm perjalanan akk plak kn balik…tk sempat sembang nanti…nanti akk gi kuantan, tido rumah adda, bleh?

  3. Ada Ayrissa June 23, 2009 at 1.35 #

    HUHU…BULEH SAJORKKK 😉

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: