Danial cemart (smart)…

17 Jul

Asal Danial pakai baju ni jer mesti aku nak ambik gambar dier, sb rasa smart sgt…

DSC01101

tak tahu duk diam…

DSC01102

tersentap jap..kn marah ngan mama sb tak duk diam…

DSC01105

Muhammad Raziqdanial bin Roslan

Danial dan besarkan…janji ngan mama.Jangan nakal2 dan belajar rajin-rajin.Papa dan mama sayang danial…

Walaupun mama penat layan mulut danial tak berhenti bercakap tu, ngan peel nak dapat adik yang ntah aper-aper tu…mama tetap bahagia dan semua tu kenangan paling manis untuk mama..Doa mama dan papa hanya untuk anak-anak kami…walaupun sesekali suara ngan tangan tu tercubit tapi kasih sayang kami tak pernah kurang…Satu masa nanti bila danial dah besar, danial akan faham betapa kasih dan sayang kami  pada anak-anak kami…

Setiap kali, danial tido. Mama dan papa selalu cakap…kami bahagia dan bangga  miliki mu sayang…Yelah kalo mama cakap maser danial tak tido…danial mesti bagi jawapan….’Danial tak tahuuuuuuuuuu’

Walaupun maser danial tido, badan masam sb berpeluh, tapi danial tetap wangi di hidung mama..so tak perlulah setiap kali sudah mandi danial nak pakai pe’yum (perfume)…nak pakai deodoran..ketiak tak berbulu pun.

Ayat yang buat mama selalu senyum sesorang, bila mama bersiap nak gi ker..ayat danial mesti..’cantiknya mama danial, cantik mama mekap’..terima kasih sayang..berbunga hati mama…

Banyak kenangan kita sayang, percayalah walaupun Danial akan dapat adik,sayang mama tak pernah berubah..percayalah sayang…muahhhhhhh

 

 

 

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: