Terguris hati..

17 Jul

N3 ni dah basi tapi memandangkan ader maser terluang, update ah…

satu hari tu aku ambik danial dari nusery, masuk jer terus cikgu dier cakap..

cikgu :’akak, mulut danial luka,terhantuk kepala kawan dier’.

aku :’oh! tak per ah budak2 (maser tu tk tgk lagik mulut dier)…

sekali biler dah tgk. terus terdiam..ambik jer gambar dan mms kat papa.macam biaser ah papa, tel dan terus tanya macamana bleh berlaku dan nak cakap ngan kesayangan dier ah..

papa: mulut adik kena aper?sakit tak?

danial: mulut danial luka, kn pala (kepala) tawan (kawan). nanti papa babap bontot kawan danial.

papa : yelah…

Sedih jer aku dengar…balik rumah jer terus mandikan dier dan tuam ngan towel panas (hangatkan dgn seterika)…

DSC01115

kesian kan…alahai!!!

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: