Kejadian…

20 Jul

N3 macam saspen jer,ssbnarnya nak citer ni jer…muler2 layan gambo dulu..

DSC01161

ayam yang sedang di goreng…

DSC01167

ayam goreng berempah..

DSC01165

telur rebus 10biji di belah 2..

DSC01166

nasi lemaknya..18cawan

DSC01168

sambal bilis…

DSC01169

Timun…3batang

DSC01164

Taraaaaaaaaaa…nyum..nyummm

Sbnarnya, papa nak belanja kawan2 dier kat balai.Sb ader ‘sesuatu’, muler2 papa nak beli kat kedai jer..Tapi memandangkan isteri dier ni pantang juper dapur, so aku yang beria-ia nak masak gak..alasanya ‘kalo masak boleh makan banyak papa, kalo beli hari2 pun beli kat kedai gak. Kalo nak belanja orang biar puas hati’

Puas bergaduh aku tetap nak masak gak.tk boleh ah, walaupun alahan nak makan tapi untuk masak aura malas tak pernah kuar dari tubuh ni..kalo tak caya tgk suami i..heee.

bali jer kerja malam tu..gumbira aku dgr citer papa tentang pujian orang.bukan sedap atau tidak yang jadik hal tapi orang puas hati buat aku hepy sgt…papa plak melayan sms tak berhenti citer org bertambah-tambah jer makan…

Aku pun nk buat gak…biler??tunggu ah..tak janji…

….nak muntah…!!!tak suker alahan ni…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: