Thank papa…

14 Aug

Semalam mc, badan dah terbungkang terus…tak larat sangat2.kaki lenguh gila.kepala pening..ntah aper-aper jer…Danial plak batuk dan selesema.risau sungguh aku..

so semalam sarapan pagi papa beli nasi lemak dan lepas sarapan kami tido sampi kul 3.30 (aku tu)..papa aku tk th bangun kul berapa, aku bangun jer tgk papa sibuk kat dapur. Terkejut aku…

DSC01247

seksi uu..

Semalam papa buat masak lemak cili api ikan kembong..Ya Allah banyak gila aku makan. Tak pernah aku bertambah nasi, kali ni aku makan tak inggat…sedap sgt..

p/s untuk papa: terima ksih, mama rasa bersalah sb skrang dah jarang masak untuk papa.asyik makan kat kedai jer.kalo masak pun lauk simple jer..maafkan mama. Dalam  3bulan ni, mama rasa lama dah mama tak kejut papa bangun pagi gi kerja. asyik papa jer yang bangun dan kejutkan mama.Mama dan cuba papa, tapi tak pernah dapat bangun awal.Maafkan mama..mama selalu berdoa agar mama dapat macam dulu. Sihat, cergas dan aktif . Mama tak suker keadaan macam ni..tambahan plak dh nk masuk bulan puasa..mama nak makan banyak2 dan masak macam2 untuk papa..Ya Allah..kuatkan semangat aku untuk melawan semua ni..

..hanya kau di hati…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: