mama mintak maaf..janji!!!

21 Aug

Danial selalu cakap mintak maaf,janji kalo dier ader buat salah dan aku marahkan dier…

Satu petang tu aku marahkan dier sb dier selerakkan kuih habis hancur dan berterabur satu rumah…Dah ah kuih tu melekit, aku plak baru balik kerja. Sbnarnya nak marahkan papa sb bagi danial. Aku dh cakap suapkan tapi nak kerja senangkan..so bagi jer kat anak. Nak marahkan suami tak boleh, aku plak lepaskan kat danial…Maafkan mama sayang, mama tak sengaja..Malam tu lepas papa gi kerja, danial tido awal mungkin sb ubat batuk yang dier makan ataupun sb aku marah.

Aku betul2 rasa bersalah…berkali-kali aku cium hero aku tu…mama mintak maaf, janji…tgk gaya dier tido pun aku dah sedih sgt…menusuk kalbu tau..

DSC01251

alahai….

DSC01252

maafkan mama sayang…..

mama sayang danial….muahhhh…kasih mama hingga ke syurga..uhukkk..uhukkkk

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: