Hari ke4..

26 Aug

Semangat masak ni tetap ader walaupun penat ker idak..tapi papa dah cakap..kalo penat sgt tk payah masak..kita beli jer..beli memang snang tapi puas ngan idak jer..Menu untuk puasa ke4 papa yang request…Kari kepala ikan style mamak,kerabu taugeh, sambal belacan,rojak buah (beli) dan paprik daging (2hari berturut)…kalo puasa ni memang menu aku bergantung pada papa…sekali dua jer ikut selera aku…Layan gambo jer ah…

DSC01290

Kari kepala ikan style mamak…

DSC01291

paprik daging…

DSC01292

Rojak buah

DSC01293

Kerabu taugeh…kosong jer..letak ikan panggang jer..

DSC01294

papa selera sgt..aku plak jamah sikit jer..

Pastu kami gi pasar borong sb lauk mg habis licin,ader santan jer…penat tapi kalo tk beli macamana nk masak.layankan jer.lagipun hero aku tu kalo sbut nak gi pasar mesti dier dh tahu nak makan roti canainyer…kat  rumah lagik dah bagitahu…mama, danial nak toti canai ngan gula, air sirap bandung ngan air batu..boleh mama? boleh sayang….

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: