Hari ke 6..

28 Aug

Semalam aku MC,dah tak larat sangat.Asyik bersin jer..nak bernafas pun susah sgt.Risau gak skrang ni..tambahan plak biler mengandung ni..biler gi klinik kena gi klinik efeksi dan alhamdulilah aku tk der simptom tuu dan aku taklah kurang pernafasan..aku asyik tunjuk menu berbuka jer kan..tk per ah, aku suker.itu pun tgh rajin nk snap..kalo malas…lantak jer…mood rajin telah menjelma…..

DSC01309

cili…

DSC01310

sup…

DSC01311

sambal kicap…siram atas ayam

DSC01312

ayam…

DSC01313

nasi…

Saya buat nasi ayam semalam….

 

Leave a Reply

