Alhamdullilah…

7 Sep

Pagi ni aku dikejutkan dengan panggilan telefon dari nursery…

Terperanjat gak aku biler sbt pasal nursery ni, dh terbayang macam2 pasal Danial…

Rupa2nya cikgu dier nk bagitahu pencapaian Danial.Alhamdullilah semua subjek danial dapat markah penuh tapi bab mewarna jer danial tak ok sikit. Kalo bab coluring ni asyik kuar dari gambar jer warna tu…cikgu dier mintak aku pantau sb danial dalam best of 3. Tergamam kejap aku, bangga pun ader. Alhamdulilah…Lega hati aku…

Sayu jer hati aku ari ni.Memang tak dinafikan danial ni kalo bab mewarna tk excited sgt..buku2 mewarna yg aku beli dier tak warna pun..tulis jer banyak sb tu ah papa dier yg sibuk mewarna…elok ah papa yg ambik exam tu..heeheee.

Sejak sekolah ni danial dah pandai sembahyang, baca alfatihah,3qul, kenal huruf dan number.Tahu baca doa..kalo buka puasa die yg baca doa untuk papa ngan mama time berbuka. Doa nk tido..

Kalo nk tido malam mesti baca doa tido dan 3qul.tapi tk ah semua 3qul tu, tgk mood dier tapi aku selalu suruh dier baca surah alikhlas.

Aku harap pencapaian ini untuk slamanya. Aku tak ader segunung emas untuk anak2 aku tapi sekadar yg aku mamapu aku akan usahakan untuk mereka.

Danial,

mama bangga dengan Danial. Walaupun 3 tahun Danial dah buat mama tersenyum bangga..

Ya Allah, semoga Kau sentiasa bukakan pintu hati anak-anak aku untuk memudahkan mereka menerima ilmu dunia dan akhirat. Aminnn…

 

 

Leave a Reply

