menu lagik…

7 Sep

Sebagai kenangan sbnarnya…aper yg aku masak hari Jumaat…

DSC01379

sambal tempoyak ikan bilis…first time cuba

DSC01380

ikan gelama masin..ader 3 ekor lagik stok dlm peti ais..

DSC01381

apa dalam kuali datuk harimau…???

DSC01382

muuuurtabak mini…plus kuah bawang..tapi aku lupa snap kuahnya..

..lauk simple jer sb aku nk sgt makan murtabak tu..balik kerja dh jem giler..so menunyer jadik biaser2 jer…

tapi papa kater lain kali buat lagik sambal tempoyak tu…sib baik tempoyak ader lagik..

kdg2 menu yang simple ni buat makin selera nak makan…..

papa cakap…org lain puasa turun berat badan..papa ni tak turun2….salah mama ker???

 

Advertisements

2 Responses to “menu lagik…”

  1. azral September 7, 2009 at 1.35 #

    ehh sedapnye…

    hemm keje putjaya pun jem ek? ko ko dah pindah.. kekeke

  2. raziqdanial September 8, 2009 at 1.35 #

    skrang tk macam dulu dh…nak sampai kt rumah aku setakat persint 8 tu pun 20min.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: