20 Ramadhan..

9 Sep

Ya Allah cepatnya masa berlalu,sedar tak sedar dah 20 hari kita berpuasa.Alhamdulilah setakat ni aku masih larat lagik. Tapi puasa kali ni aku tak tinggal sahur lagik, walaupun bersahur kul 12 tgh malam..kire sahur gak kan..semalam lauk request dari papa…heehee…perasaan tak sabar nk balik kg makin membuak-buak. Tahun ni dgr lagu raya langsung tak sedih sb AKU BALIK RAYA TAHUN NI…setelah 3 thun beraya diperantauan…tapi tak kisah pun,asalkan papa dan ank ader dah ah…ok ah..Lyaan menu ahh..

DSC01418

sambal tempoyak ikan bilis…papa cakap ari tu tk puas makan

DSC01419

agar-agar santan gula melaka

DSC01420

sayur lemak kobis + kacang panjang

DSC01421

budu + durian yang ni aku nk makan..ni kes nk habiskan durian

DSC01423

ayam kampung goreng kunyit…papa ckp jgn potong kecik..gasak ahh

Itu jer….songkok danial tk beli lagik ni….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: