Perjalanan ke Jerangau…

2 Oct

Raya ke3 kami ke Jerangau..rumah tunang adik ipar aku.Tujuannya untuk menetapkan tarikh perkahwinan drg sambil tu berjalan raya. Family drg tak boleh dtg rumah sb Ayah Hakim dah tak sihat, tk boleh bangun dah. So tarikh pun ditetapkan pada 15hb Oktober 2009. Tapi ajal maut di tangan Allah, ayah Hakim telah meninggal pada 28hb September 2009. dan tarikh perkahwinan tu akan ditetapkan kemudian mungkin selepas 100 hari..semua tu suratan takdir..layan gamba perjalanan kami dan kegembiraan kami makan salak kat rumah hakim..manis sgt..

DSC01450

DSC01451

anak sapa ni..

P9221083

P9221084

P9221085

P9221086

kak ros..birasku..

P9221087

pok..hasben kak mie ngan anak bongsu dier..

P9221088

P9221089

menantu lama dan menantu baru

sekian..wasalam

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: