alahai hero mama….

3 Nov

hari jumaat aku bawak danial ker klinik..Danial demam lagik…kali ni aku gi sorang2 sb papa kerja…alahai bercinta sgt kalo nak gi kemana tapi papa tak der…kali ni kn ambik darah lagik…malas nk citer…bio gambar yang berkata-kata….

DSC01532

upah sblum gi klinik..dah fobia sejak kn ambik darah ari tu…

DSC01533

alahai…..siannyer..

sib baik nurse kali ni pandai..tak ah kn ambik samapi 4x…sekali jer…

ni acik nk buat aper ni??/

nak ambik darah ahh..

Boleh???Danial ni…pastu nangis sempat lagik suruh nurse tu cabut jarum…heee

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: