bergambar versi 2

17 Nov

Hari2 Danial ni nak bergambar…asal tgk hp jer mesti ..’mama ambik gambar saya jap’…pastu pandai plak buat aksi yang konon2nya candid…

 

Tergolek dok….

 

 

 

p/s: layan kan jer…penat!!!! tapi hilang penat bila tgk telatah hero aku ni..

 

2 Responses to “bergambar versi 2”

  1. @z November 23, 2009 at 1.35 #

    adeh tak tahan aku tgk gambar danial tergolek tu… 😀

  2. raziqdanial November 30, 2009 at 1.35 #

    az: aku plak tak tahan ngan diri aku..bleh plak snpa gambo anak jatuh, bukan nak bantu…heheee

Leave a Reply

