Nasi himpit dan rendang pedas..

17 Nov

Hari sabtu papa off..so aku tak kira walaupun papa tgh proses nak dier ker hape ker…tanggungjawab aku kn buat gak…papa nak makan ker tk bio kan..janji aku masak gak untuk anak dan suamiku..Tapi kerja ku senang ah..sb aku masak sekali jer ah..tghari tak der lagik..so aku buat nasi himpit ngan rendang ayam pedas jer untuk breakfast,lunch and dinner…pastu kami kuar ke Mines cari baju danial untuk konvo taska dier…

rendang dalam kuali…

siap..

 

ngantuk….

Leave a Reply

