Happy Birthday sayang papa dan mama…

15 Dec

Balik kg ari tu papa suarakannk buat besday tuk danial…so memandangkan aku ader kat rumah MIL so papa lagik ah excited…Lagipun Danial dan 3 tahun aku tk ernah buat lagik besday tuk dier..dulu rancang ngan papa bila dier 3 tahun..so buat ah..

Menu utama aku untuk tetamu ari tu ialah mee kari . dan ader ah tambahan makanan yang lain..alhamdullilah..licin dan tak bersisa langsung…

besday boy

Selesai majlis..Daddy ngan Mammy pun dtg gak…tapi menu untuk daddy lain ah sb daddy tak makan meme kari ni so menu dier gulai ayam kampung…

Danial dapat hadiah dari daddy ngan dilla..Daddy bagi Helikopter control dan Dilla bagi Kereta control…

Family pap plak bagi duit jer…ok ah. tk der niat pun nak hadiah atau aper2 balasan sekadar nak suka2…Terima kasih pada yang memberi….alhamdullilah rezeki danial…

dilla bagi..

daddy bagi…

Tmat sudah cite kat kampung….nanti citer kat bandar plak….

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: