honeymoon ker..???

15 Dec

balik kg kira puas ah…tapi aku tak balik Jerteh, aku bermalam kat Primula. Ok ah sempena majlis dilla tu…Daddy  sponor bilik…nak harapkan aku ..tak mampu den..3 malam aku kat sana.puas ah honeymoon ngan papa..hehehe…Sedara mara pun daddy bagi bilik gak,,tapi aku tak layan sangat.mals ah, maser senang semua orang datang maser susah tak der pun nak jenguk…aku buat bodo jer…jahat kan??bio lerr….

Tamat kisah wedding…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: