aku dah matang…..

14 Jan

Happy Birthday to me…

Happy Birthday to me..

Hari ni genaplah umur aku 30 tahun…Papa cakap aku tua….tak per..mentang2 ah dier lahir bulan Julai…tak per…yang penting papa nampak tua dari aku…(ayat sedapkanhati)…

Semalam aku ngantuk gila, papa wish awal kat aku..syahdu siot…

bangun pagi ni pun wish lagik, nak gi opis tadi pun papa wish lagik….

Thank to mammy dan adik2 yang wish tuk aku….aku sedih…sayu jer….Ingatan drg tak per lekang……walaupun aku dah kawin…sayang mereka2 semua.

Thank to kawan2 yang wish kat aku..sms kawan2 buat aku makin happy disamping ucapan dari papa….

Papa sibuk tanya nak hadiah apa….ntah ler…aku rasa tak der apa2 kot sb kasih sayang yang papa bagi terlalu berharga dari hadiah yang beli kat kedaikan…..Papa ajak gi makan pizza..aku balik gi bantai masak..wat to do???

Insya Allah  permulaan untuk besday ni…ada gak berita gembira tuk aku..first sb aku nk dapat baby baru and kalo tk der aral rumah kami akn siap….itu kira hadiah ah tu…

Impian aku…

Semoga tahun ni kehidupan aku lebih bahagia dan dimurahkan rezeki serta setiap rezeki itu diberkati olehNya. Di berikan kesihatan yang baik. Diberikan cahayamata yang sihat, comel serta soleh dan solehah agar rumahtangga aku ngan papa makin berseri…dan semoga harapan dan doa2 aku selama ini dimakbulkan Allah..Amin…

2 Responses to “aku dah matang…..”

  1. Ada Ayrissa January 19, 2010 at 1.35 #

    hepi belated my twin..ekekek..
    rupanya kita lahir di bln yg sama.. 😀

  2. arniyanti October 18, 2010 at 1.35 #

    adda ;tq..

Leave a Reply

